Moja wakacyjna strona

Przedstawiona fotogaleria jest relacją z naszych pobytów wakacyjnych i prezentuje ciekawe miejsca, które odwiedziliśmy, zabytki które widzieliśmy, morza w których się kąpaliśmy. Było to między innymi w Egipcie, Turcji, Grecji - Kreta, Tunezji, Hiszpanii, Portugalii, Maroku, Izraelu, Jordani. Zachwyciliśmy się Morzem Czerwonym, Martwym oraz Morzem Śródziemnym, zamoczyliśmy się także w Oceanie Atlantyckim. Być może te fotografie skłonią Kogoś do odwiedzenia tych jakże ciekawych miejsc. Zapraszam na moją stronę.

Url: http://www.tadeusz.eu
Data dodania: 2017-11-22
Słowa kluczowe:wakacje, podróże, egipt, turcja, gracja, izrael, jordania, portugalia, tunezja, maroko, maroco, Tadeusz Beszczyński
Link nie działa/spam ?
zamknij

Podlinkuj stronę:

Moja wakacyjna strona

Oceń stronę:

Ocena: 5.8/10 (60 głosy/ów)

Powiązanie wpisy

Bielizna niemowlęca – Escallante.pl

Escallante.pl to dobrej jakości modne ubranka dla niemowląt. Różnorodne i takie, jakich nie dostaniesz w innych sklepach. Doskonałe na prezent i nie tylko. W ofercie wszytko, czego potrzebuje brzdąc, by czuć się dobrze: spodenki chłopięce i dziewczęce, bluzki, sukienki oraz bielizna...

Data dodania: 2017-01-26   Szczegóły wpisu »

Flyboard Warszawa

Wybierając formę spędzenia wolnego czasu nas wodą, warto rozważyć np. flyboard radom. Ten rodzaj rozrywki to coś zupełnie nowego. Przytwierdzona do stóp deska podłączona jest do pompy, a ta pompuje wodę. Wypychana przez dysze na spodzie deski woda odpycha ją od tafli i pozwala na...

Data dodania: 2014-04-22   Szczegóły wpisu »

Nocleg pod Poznaniem

Serdecznie zapraszamy wszystkich Gości indywidualnych oraz biznesowych do naszego Hotelu Max, mieszczącego się w Luboniu obok Poznania. Oferujemy rewelacyjne noclegi w pokojach o podwyższonym standardzie, restaurację serwującą specjały kuchni europejskiej, a także przestronną,...

Data dodania: 2015-05-20   Szczegóły wpisu »

Biuro Rachunkowe AVAL Joanna Siuda

Jesteśmy Biurem rachunkowym, które istnieje na rynku już od 16 lat. Różnorodność obszaru działań firm rozliczanych przez nas spowodowało, iż nabyliśmy duże doświadczenie w rozwiązywaniu trudności związanych z wewnątrzwspólnotowymi transakcjami, eksportem-importem, handlem,...

Data dodania: 2014-06-04   Szczegóły wpisu »

Sauna fińska producent

Sauny górolskie do pocenia. Tworzymy sauny w oparciu o techniki ręcznego ciosania bali i odpowiedniego ich doboru,a nie z gotowych paneli boazeryjnych, dzięki temu w efekcie końcowym wyróżniamy się z pośród innych saun produkowanych na całym świecie. Odpowiedni dobór naturalnych...

Data dodania: 2018-01-15   Szczegóły wpisu »